Tuesday, 26 April 2011

Rasailah Cordy Juice / Rasakan Khasiat Cordy Juice

Anda Mencari-Cari Penawar Bagi Masalah Pelbagai Penyakit Kronik??? Bosan Dengan Produk Kesihatan Yang Tidak Memberi Anda Khasiat Sebenar Untuk Tubuh Badan Anda??

   Pengalaman anda dengan saya tiada bezanya. Kadang2 dah puas kita mencuba bermacam2 supplement sama ada untuk diri kita ataupun untuk orang yang kita sayang, betul? Tapi selalu sangat mengecewakan kita. Sebelum tu, saya nak perkenalkan dirilah dulu kan... Orang cakap, tak kenal maka tak cinta... Upss... Cintan cintun pulak yer... Hehe...

Baiklah, nama saya MOHAMAD NOH ABDULLAH .. Apa yang saya nak kongsikan di sini adalah satu produk yang saya dapat merasakan ianya bakal menjadi satu produk pilihan di hati masyarakat satu hari nanti. Mana kan tidak, depan mata saya sendiri saya melihat begitu banyak testimoni-testimoni yang begitu menakjubkan. Dalam masa yang singkat sahaja, rata-rata pelanggan dapat merasai keberkesanan produk ini...

Memperkenalkan:


   Pada peringkat permulaan seorang hamba Allah memperkenalkan saya kepada produk Cordy Juice ini, saya amat sukar untuk percaya. Maklumlah, sekarang ni ada pelbagai produk kesihatan kat pasaran. Semua agen2 akan cakap produk mereka bagus. Bertambah saya kurang percaya bila ditunjukkan sekeping flyers yang macam gambar kat bawah ini:



7 Hari Terbukti Berkesan??? Ye tak ye kan bunyinya... Macam over claim pun ada. Tetapi saya berfikiran positif. Sebelum mencuba produk ini, saya buat kaji selidik berkenaan produk tersebut. Saya kaji testimoni-testimoni yang pernah mengamalkan produk ini. Dan hasil yang saya dapati, daripada 10 orang pelanggan yang beli produk ini, rata2 antara 7-8 orang akan buat belian ulangan. Kenapa?? Sebab hasil keberkesanan produk Cordy Juice ini. Dan bagi saya, anda dipersilakan untuk menonton dahulu video-video testimoni yang bakal saya kongsikan di bawah ini.

Testimoni 1 - Dari Mak Ani, Felda Semenchu, Kota Tinggi



Testimoni 2 - Dari En. Azizan, Melaka (Kencing tak lawas, bacaan gula tinggi, mati pucuk)


Jom Lihat Testimoni Bergambar Pulak:

Testimoni 3 - Bisul Di Buku Lali.... Ngeri....


Testimoni 4 - Diabetes Kronik, Pak Wahab, Terengganu




   Macam mana? Anda dah lihat sendiri bukan testimoni2 yang agak dahsyat tu... Sebenarnya, banyak lagi yang nak saya kongsikan di sini. Tapi risau pula anda buhsan sebab asyik dok tertanya-tanya. Apalah produk Cordy Jus ni... Apa isi kandungannya? Selamat tak diminum? Siapa yang boleh minum? Berapa sukatannya? Berapa HARGAnya? Macam mana nak dapatkannya??

Saya faham persoalan-persoalan yang sedang bermain-main difikiran anda. Maklumlah, bila dah tengok testimoni-testimoni yang memberangsangkan ini, mungkin terdetik di hati kecil anda, 
"Apa salahnya kalau aku mencuba produk ini... Siapa tahu, berkat izin Allah, sakit2 yang aku alami boleh berkurangan..."
Baiklah... Sebelum saya teruskan dengan detail2 pembayaran dan cara nak tempah Cordy Juice ini, saya kongsikan dulu serba sedikit berkenaan isi kandungan cordy juice ini ok? Jadi, apakah kandungan yang terdapat dalam jus ini? 

Ianya adalah gabungan 20 jenis jus buah-buahan yang terpilih yang mana gabungan 20 jus ini menghasilkan satu antioksidan yang sangat tinggi yang dapat mengeluarkan toksin dalam badan dan radikal-radikal bebas yang merosakkan sel-sel di dalam badan. Selain daripada jus tadi tu, keunikkan jus ini terletak pada ramuan herbanya yang dikenali sebagai cordyceps yang juga terkenal sebagai Herba Di Raja China. Ada antara rakan kami yang survey harga cordyceps ini di kedai tabib cina di sekitar bandaraya Johor Bahru dan mendapati, harga 1 gram cordyceps liar gred yang rendah bernilai RM300. Wow!! Di dalam Jus Cordy terdapat nisbah 3 gram cordyceps. Bermakna, harga sebotol Cordy Juice bernilai RM900 dari segi khasiatnya!!! Akan tetapi, cordyceps yang digunakan di dalam Jus Cordy nilai khasiatnya adalah 28 kali ganda dari cordyceps liar tadi. 
 
Jadi, darabkanlah RM900 x 28 = RM25,200 / botol. Itu kalau dikira dari segi nilai khasiatnya. AKAN TETAPI, Cordy Jus yang dikeluarkan oleh Asia Herbal Biotech ini tidaklah sebegitu mahal. Ianya jauh lebih murah dan mampu dibeli oleh masyarakat umum.




Ini adalah gabungan 20 jenis buah yang terdapat dalam cordy jus.

Kenapa sehingga ke hari ini saya giat mempromosikan produk Cordy Juice ini?? Ini kerana saya tertarik kepada ciri-cirinya iaitu:

MUDAH | SEDAP | BERKUALITI 


 Jadi, siapakah yang sesuai untuk mengambil Jus Cordy ini? 

Amat sesuai untuk pelbagai jenis penyakit termasuk :-

• Kanser
• Kencing Manis
• Darah Tinggi
• Tekanan/Stress
• Migrain
• Stroke/Lumpuh
• Ketumbuhan
• Penyakit Jantung
• Parkinson
• Lemah Tenaga Batin
• Sakit Tua
• Asma
• Alergik
• Bisul
• Alzheimer
• Gout
• Hepatitis B/C
• Prostat
• Jangkitan Kuman
• Masalah Tulang
• Wanita Mengandung
• Masalah Haid/Kesuburan
• Keletihan
• Anti Penuaan/Awet Muda
• Leukimia
• Masalah Usus
• Masalah Paru-Paru
• Resdung
• Sakit Kulit
• Tiroid
• Tibi
• Demam Campak
• Ulser
• Osteoporosis
• Arthiristis
• Buasir
• Masalah Buah Pinggang
• Denggi
• Fibroid
• Gastrik
• Jerawat
• Kayap
• Insomnia
• Batu Karang
• Kurang Oksigen Dalam Darah
• Tingkatkan Daya Ingatan/IQ
• Ahli Bina Badan
• Ahli Sukan

Salah seorang usahawan e-Biotech AHB menghadiahkan Cordy Juice
kepada Dato Siti Nurhaliza. (psssttt... miaaaoooowww... hehehe..)


Amy Search dan Yazit Search bergambar bersama para usahawan e-Biotech AHB

Oklah... Saya cukup pasti anda dah dengar testimoninya kan? Banyak lagi sebenarnya... Anda boleh tonton ada pelbagai lagi testimoni yang akan di update dari semasa ke semasa di:

Tapi cukuplah saya kongsikan  sedikit. Jadi, pasti anda tertanya-tanya harga Cordy Juice inikan?


Harga Sekotak (Ada 3 Botol = 1 Botol 300ML - Jangkaan Penggunaan = SEBULAN $$$)

RM27,000

RM900
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 . 

Hanya RM360 

PENGHANTARAN PERCUMA!!!


Apa?? Anda kata terlalu mahal?? Harini kalau saya jual kepada anda harga 1 gelen RM100 pun kalau akhirnya menjadi bahan kumuhan, tiada gunanya juga. Jadi, untuk anda yang ingin mencuba produk ini.... ada PROMOSI HEBAT untuk ANDA!!!

PROMOSI!!!!!!!
PROMOSI!!!!!!!
 PROMOSI!!!!!!! 
PROMOSI!!!!!!!
PROMOSI!!!!!!!
PROMOSI!!!!!!!
 
Untuk maklumat lanjut berkenaan cara pembayaran dan PROMOSI yang saya tawarkan, sila hubungi saya dahulu di talian:

 013 650 1393 - MOHD NOH

Nak SMS / Call pun tiada masalah. Anda boleh ajukan sebarang persoalan mengenai produk, syarikat atau PELUANG MENJADI PENGEDAR.....




"JOM ORDER SEKARANG!!!"

No comments:

Post a Comment